آژانس تبلیغاتی لاین لند – lion marketing agency
Professional Marketing Agency

همانطور که گفته شد تبلیغات یک هنر ـ صنعت است، شاید فردی با یک دوربین بتواند عکس و فیلم هنری موردپسندی بگیرد، اما در صنعت، امور تبلیغات، روشمند و حساب شده‌اند و نمی‌توان هر فیلم و یا عکسی را تبلیغاتی به شمار آورد. باید به خاطر داشت، صرف داشتن یک دوربین دیجیتال، هیچ‌ فردی عکاس نخواهد شد. شناخت نور، حجم و سایه‌ها و همچنین با برخورداری از امکانات به‌روز و مجهز آتلیه، ایده‌های ناب، اضلاع هندسی یک عکس تبلیغاتی اثربخش هستند که نوک آن به سمت محصول شما اشاره دارد و آن را در بین دیگر محصولات رقیب متمایز می‌نمایند. به خاطر همین مسائل کانون تبلغاتی کروشه، سعی نموده با در نظر گرفتن یک تیم حرفه‌ای در کنار هم و به کارگیری ابزارهای حرفه‌ای عکاسی و نورپردازی بستری مناسب را برای تهیه و ویرایش عکس تبلیغاتی ـ صنعتی ایجاد نماید.

 آتلیۀ  تبلیغاتی Line  ایده‌های تأییده شده را به شکل چشم‌گیری پیاده‌سازی می‌کند. این آتلیه متشکل از متخصصان باتجربه و پرحوصله‌ای است که کمپین‌های خلاقانۀ را اجرا می‌کنند.

در شرکت تبلیغاتی، طراح گرافیک با علم و اصول دیزاین به حل مساله و طراحی می پردازد و همواره تلاش می کند تا مساله ای را با ارایه یک راه حل بصری حل کرده و کالا یا خدمتی را از این طریق به مخاطبش معرفی کند. در این مسیر طراحان گرافیک از روش‌های مختلف در ایجاد و ترکیب کلمات، نمادها و تصاویر به منظور خلق یک نمایش تصویری از ایده‌ها و پیام استفاده می‌کنند. طراح گرافیک ممکن است ترکیبی از تایپوگرافی، هنرهای بصری و تکنیک‌های صفحه‌آرایی را برای تولید یک نتیجه نهایی استفاده کند. به طور کلی می توان گفت که طراحی گرافیک به معنای خلق و سامان دادن یک سلسله عوامل تصویری برای بیان یک مفهوم ، پیام و یا اطلاعات در جهت هدفی مشخص و معین است.

کاربردهای رایج طراحی گرافیک در شرکت های تبلیغاتی شامل هویت (لوگو و نام تجاری) ، انتشارات (مجلات، روزنامه‌ها و کتاب‌ها) ، تبلیغات (چاپ، پوسترها، بیلبوردها) ، گرافیک وب‌سایت، علائم و بسته‌بندی محصولات است. به عنوان مثال، بسته‌بندی محصول ممکن است شامل یک لوگو و یا دیگر آثار هنری، متن‌های سازمان‌یافته و عناصر طراحی خالص از جمله عکس‌ها، اشکال و رنگ باشد که ساختار متحد قطعه را شکل می‌دهند.