آژانس تبلیغاتی لاین لند – lion marketing agency
Professional Marketing Agency

یک برند خوب همراه با بازاریابی قوی شرکت را بیمه می‌کند!

هر کسب و کار برای موفقیت در تجارت خود و یک برندسازی حرفه‌ای نیاز به بازاریابی پیشرفته یا اجرای کمپین تبلیغاتی دارد. مجموعه اقدامات بازاریابی که به اصطلاح ۴P نامیده می‌شود یکی از اصول اجتناب ناپذیر در این حوزه به حساب می‌رود. یکی از این بخش‌های مهم ۴گانه ارتقا محصول (Promotion) است که در آن باید اقداماتی برای ترفیع جایگاه انجام داد که تبلیغات مهم‌ترین ابزار آن است. در ادبیات بازاریابی تبلیغات جایگاه ویژه‌ای دارد و در کسب و کار مدرن این روزها طراحی و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی به امری بدیهی تبدیل شده است

. در بازارهای سنتی و قدیمی نام افراد به تنهایی اعتبار به حساب می‌آمد و فرد بازاری به اعتبار نامش در بازار به کسب و کار می‌پرداخت. اما امروزه پس از گذشت سال‌ها و تغییر رویکرد مردم نسبت به بازاریابی، برندها جایگزین نام افراد شده‌اند. در تعریف برند آمده: «نمادی است که مشخص ‌می‌کند خدمات یا محصولی خاص است و به وسیله آن، از سایر محصولات و خدمات موجود در بازار نسبت به رقبا متمایز می‌گردد.» برند وجه تمایز شرکت ما با سایر شرکت‌هاست که فعالیت‌های اقتصادی را رونق می‌بخشد. نام تجاری همه آن چیزی‌ست که تصویری در ذهن مخاطب از آنچه شما دارید، می‌سازد و ساخت آن اصلا کار ساده‌ای نیست. فرد، تجارت، کسب و کار و سازمانی که اسم، المان و در نهایت برند قوی ندارد، در دوران جدید، قطعا محکوم به زوال و نابودی است. متاسفانه در ایران به امر برندینگ کمتر توجه شده است، دلیل این بی‌توجهی دو مسئله است، اول آنکه در این زمینه افراد متخصص کمتر وجود دارند و ثانیا، کسب و کارها از دوام خوبی برخوردار نیستند و آینده‌نگری را در دستور کار قرار نمی‌دهند. مقوله نام تجاری برای کسب وکارهای حرفه‌ای امری حیاتی است، آنان که می‌خواهند در بازار کنونی ادامه‌دار باشند و نام و نشان تجاری فروششان را تضمین کند، BRANDING برایشان در اولویت خواهد بود.

 

توجه به روندهای جدید و سیر تکامل پرشتاب دنیای مجازی، واحد فروش و بازاریابی Line land، با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا و در کنار ارائه با کیفیت‌ترین خدمات، راه حل‌های یکپارچه، خلاقانه و تعاملی در حوزه بازاریابی و تبلیغات دیجیتال، تجربه ای منحصر به فرد از موفققیت در وب و فضای دیجیتال را برای مشتریان این کانون رقم می‌زند.

آژانس تبلیغاتی Line   مدعی است که در زمینه توسعه برندهای مستعد، مبتکر یک متدولوژی منحصربه‌فرد است. لذا بر اساس شیوه‌هایی علمی و درعین‌حال خلاقانه فرصت‌ها یکی پس از دیگری برای شما خلق‌شده و به آینده‌ای بالا‌تر ازآنچه برای خود تصور کرده‌اید، خواهید رسید

تیم راهکارهای بازاریابی ، به ایجاد آگاهی از آنچه می‌پردازد که هنوز شکل نگرفته است و رهبرانی که از توان پیش‌بینی برخوردارند، کسانی هستند که نه‌ تنها دستخوش تغییرات نیستند بلکه در مقابل آن‌ها مقاوم بوده و حتی خودشان منشأ تغییر و تحول می‌شوند

در گذشته مفهوم بازاریابی صرفاً در یافتن بستری برای فروش محصولات و خدمات خلاصه می شد. اما امروزه این مفهوم گسترش یافته و از جمله مهمترین فعالیت ها برای دستیابی به هدف نهایی هر سازمانی یعنی سودآوری و بقا است. طبق تعریف کاتلر در جدیدترین ویرایش کتاب اصول بازاریابی”بازاریابی فرآیندی است که شرکت ها از طریق آن به خلق ارزش برای مخاطبان پرداخته و سپس با تقویت و تحکیم کیفیت روابط با مشتری، برای خود نیز ارزش می آفریند.”

در ابتدا بیشتر بازاریابی انبوه مورد استفاده بود که در آن تولید انبوه، توزیع انبوه و تبلیغ انبوه برای یک نوع محصول و به روشی یکسان انجام می گرفت. اما به مرور این مدل بازاریابی کارایی خود را از دست داد و امروزه با توجه به نگاه جدید به صنعت بازاریابی ساز و کار آن تغییر کرده، فرآیند بازاریابی با انتخاب اهداف بلندمدت آغاز می شود، این برنامه ها باید به موازات برنامه ها و استراتژی های کلان شرکت قرار داشته باشد و با شناخت بازار و نیاز مخاطب همراه می شود، سپس به طراحی استراتژی تبلیغاتی متناسب با مشتری، ساختن یک برنامه یکپارچه بازاریابی که بر اساس آمیخته بازاریابی بوده و ارزش خلق می کند، شکل دادن روابط سودمند با مشتری (CRM)، جلب رضایت و در نهایت پدید آوردن ارزش برای خود شرکت ختم می شود.

در فرآیند مدیریت بازاریابی، تبلیغات از جایگاه ویژه ای برخوردار است، استراتژی های تبلیغات(ارتباطات) بازاریابی به عنوان یکی از اصلی ترین استراتژی های بازاریابی باید بر مبنای شرایط بازار، رقبا و ویژگی های بازارهای هدف انتخاب و تعیین شود.