آژانس تبلیغاتی لاین لند – lion marketing agency
Professional Marketing Agency
Woman touching a smart technology holographic interface

یکی از موارد مهمی که صاحبین برند باید در اجرای تبلیغات خود در نظر داشته باشند، انتخاب بستر صحیح است. ما به واسطه سال ها تجربه و دانش در این صنعت، به شما اطمینان میدهیم که هر بستر تبلیغاتی مناسب هر برندی نیست و گاها انتخاب بستر نامناسب میتواند صرف هدر رفت هزینه، نتایج زیان باری را بهمراه داشته باشد.

متخصصین مجموعه لاین لند با بررسی برند، جایگاه و پیام شما، و به واسطه شناخت کامل از بسترهای مختلف، بهترین و موثر ترین بستر ها را به شما معرفی میکند تا علاوه بر تبلیغات موثر و پر بازده، بهینه ترین اجرای کمپین های خود را تجربه کنید.

با توجه به گسترش استفاده از تلفن‌های همراه هوشمند، پیش‌بینی تبلیغات جهانی بر این است که تا سال 2020، آگهی‌دهندگان، بیش از 72 میلیارد دلار برای تبلیغات در تلفن‌های همراه هزینه کنند. آنطور که در بسیاری از گزارش‌ها گفته شده، اپلیکیشن‌های تبلیغ و بازی‌های موبایلی، به کسب‌وکار‌ها فرصت می‌دهند تا در معرض دید میلیون‌ها نفر قرار گرفته و برند خود را معرفی کنند. همچنین، تبلیغات موبایلی، ‌بیش از هر روش تبلیغاتی دیگر، کسب‌وکار را به مشتریان نزدیک می‌کند و روش‌های ارائه آمار دقیق، تجزیه و تحلیل مسیر بازاریابی را تسهیل می‌بخشد.
متخصصین و مشاورین تبلیغات در کانون لاین لد با آشنایی کامل به این بستر و قابلیت های آن به شما در تجربه خوب تبلیغات و اثربخشی آن کمک می کند.

 پس از موبایل‌ها، به‌نظر می‌رسد تلویزیون در میان سایر رسانه‌ها، همچنین تاثیر خود را در جذب مشتریان داشته باشد. چرا که طبق پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته در سال 2020، آگهی‌دهندگان، حدود 6.9 میلیارد دلار جهت معرفی محصولات خود از تلویزیون، هزینه خواهند کرد. آنطور که گفته شده، تبلیغات تلویزیونی یکی از جامع‌ترین تبلیغات برای کسب‌وکارها و برند‌های مختلف معرفی شده است. مخاطبان تلویزیون بسیار زیاد هستند و در شبکه‌های معروف و در میان یک برنامه پر مخاطب، تبلیغ می‌تواند به بیش از ۵۰درصد مردم یک کشور نمایش داده شود.
لاین لند مجری رسمی تبلیغات در تلوزیون است و با بررسی برند شما مناسب ترین و خلاقانه ترین تیزر هارا با توجه به جایگاه برند شما ساخته و تا حصول نتیجه شما را همراهی میکند.

تبلیغات محیطی رتبه سوم را در میزان محبوبیت بین مخاطبان به خود اختصاص داده‌اند. ابزاری مانند بیلبوردها در تبلیغات محیطی، بیش از آنکه ابزار تبلیغاتی باشند، یک رسانه به‌حساب می‌آیند؛ رسانه‌یی که می‌تواند پیام آگهی‌دهنده را به موثرترین شکل به مخاطب منتقل کند. براین اساس، گفته شده که تبلیغات محیطی نیز در کنار سایر رسانه‌ها در میان مخاطبان و آگهی‌دهندگان محبوبیت داشته و پیش‌بینی می‌شود که تا سال 2020، حدود 3 میلیارد دلار صرف آگهی در این رسانه شود.

کانون تبلیغات لاین لند در زمینه ایده پردازی، طراحی و اجرای تبلیغات محیطی برند شما، آماده همکاری می باشد.