آژانس تبلیغاتی لاین لند – lion marketing agency
Professional Marketing Agency

امروزه با گسترش تکنولوژی، تبلیغات از شکل سنتی خود فاصله گرفته و تبلیغات بصری در رسانه های تصویری محبوبیت گسترده ای پیدا کرده است. هر کسب و کاری چه برای معرفی چه برای جا انداختن محصولش نیازمند تبلیغات است و طبق آمار، افراد تبلیغات بصری را به انواع دیگر ترجیح می دهند خصوصا اگر داستانی پشت آن نفته باشد. این ویژگی را دقیقا می توان به تیزرهای تبلیغاتی نسبت داد.

تبلیغات ( تبلیغ ) یک تکنیک کارآمد و موثر برای ترویج کالا، خدمات و ایده‌ها است. این یک شکل و روشی از ارتباطات غیر شخصی است که در آن اطلاعات کسب‌ وکار برای مشتریان بالقوه در دسترس قرار می‌گیرد.
تبلیغات ، از واژه لاتین ” Advertere ” گرفته شده‌است که به معنای ” چرخاندن ذهن … نسبت به … ” است . آگهی تا حد زیادی مکمل فروش محصولات، خدمات و ایده‌ها است. جالب‌ترین بخش یک تبلیغ این است که اطلاعات واقعی را با جذبه عاطفی هیجان انگیز همراه می‌کند. از این رو، بدون یک تبلیغ مناسب ، هیچ تجارتی نمی‌تواند موفق باشد .

تبلیغات یکی از اولیه ترین و اصولی ترین عناصر شناخته شدن در میان مشتریان است در این میان داشتن تیزر تبلیغاتی به خصوص برای محصولات جدید مانند یک سکوی پرتاب است.

انواع تیزر تبلیغاتی:

در حالت کلی 3 نوع تیزر تبلیغاتی وجود دارد:

  • تیزر تبلیغاتی رئال
  • تیزر تبلیغاتی انیمیشن
  • تیزر تبلیغاتی رئال انیمیشن

کاربرد تیزر تبلیغاتی

  • استفاده برند ها از تیزر برای معرفی محصول جدید و یا بهبود محصولات قبل
  • پخش فیلم های تبلیغاتی در سینماها
  • پخش تیزر بین سریال ها
  • استفاده از تیزر در وب سایت کمپانی
  • استفاده در شرکت ها و جلسات کاری
  • استفاده در کنفرانس ها و مطبوعات

 

تعریف آگهی تبلیغاتی :

آگهی وسیله ای است كه پیامگزار به یاری آن در ازای پرداخت هزینه ای مقصود خودرا از راههای ارتباطی به اطلاع گیرندگان پیام می رساند.

انواع نمونه آگهی تبلیغات :

آگهی مستقیم

گزارش‌آگهی یا رپرتاژ

حک آرم

دعوت به تماشا

-زیرنویس

نشان‌آگهی

 

اهداف تبلیغات:

ایده اساسی در تبلیغات افزایش کسب‌وکار با فروش کالا / خدمات است. علاوه بر این، اهداف دیگری از تبلیغات وجود دارد که قابل‌توجه است .

  • برای ترویج محصولات تازه وارد شده در میان مشتریان بالقوه.
  • برای ترویج برنامه فروش شخصی.
  • برای ایجاد آگاهی در مدت‌زمان کوتاهی بین حداکثر افراد در مورد کسب‌وکار خود.
  • برای ورود به بازار ملی یا حتی بین المللی و ایجاد گروه جدید از مشتریان.
  • برای بالا بردن حسن نیت و ایجاد اعتبار در میان مشتریان با وعده ارائه کیفیت بهتر محصولات و خدمات.